Ateii americani se reorientează spre evrei şi musulmani
„Ateii americani”, una dintre cele mai mari organizaţii ateiste din Statele Unite, a realizat 2 panouri publicitare în limba ivrit şi în arabă, cu scopul de a-i îndemna pe evrei şi pe musulmani să-şi reevalueze credinţa.
Panourile conţin textul „Ştii că este un mit … şi ai dreptul să alegi”. Scopul lor este acela de a informa ateii din mijlocul celor două grupări de pericolul afilierii la comunităţi religioase. Dave Silverman, preşedintele organizaţiei, a declarat că există atei americani care încă fac parte din comunităţi religioase şi care trebuie să afle că există o organizaţie suficient de curajoasă şi de organizată pentru a-i reprezenta.
Panourile au fost afişate de pe 5 martie şi pregătesc terenul pentru convenţia ateistă de luna viitoare, cu titlul „Raliul raţiunii”, care va avea loc în Washington, D.C. Panoul în limba arabă a fost într-o zonă cu o populaţie majoritară musulmană din statul New Jersey, iar cel în limba ivrit într-un cartier evreiesc din Brooklyn, New York.
Nu este prima dată când campaniile acestei organizaţii au creat controverse. Anul trecut în decembrie, „Ateii americani” au afişat în zone intens circulate un panou cu două poze, ale lui Iisus şi Moş Crăciun, care le cerea creştinilor să respingă miturile în care cred, sugerând că Iisus şi Moş Crăciun fac parte din aceeaşi categorie de personaje.