”Copilul tău deja ne aparține” – islamizarea Europei
Colonialiștii, sau cuceritorii musulmani, își impun, așa cum este și normal, cultura și credința. În timp ce copiii europenilor, ai celor cuceriți, învață despre Islam, în țările musulmane copiii sunt învățați să urască tot ceea ce este străin și că „tot ce nu este musulman, nu contează”. În timp ce copiii celor deja cuceriți sunt “programați” să fie toleranți, în Arabia Saudită, Pakistan sau Somalia, în madrass-uri, se învață despre „maimuțele de evrei și porcii de creștini”, iar copiii sunt „programați” pentru jihad.
Cineva spunea că „Wahabiții trăiesc privind în urmă ca în retrovizor spre vremea profetului Mohamed”, după cum vedem nici ceilalți musulmani nu se lasă mai prejos. E un lucru greșit, sunt anacronici, spun alții, dar dacă urmărim cu atenție cum „vălul islamic” inundă teritorii din ce în ce mai întinse, cum își impune cu brutalitatea și tăria Evului Mediu, Legea, ne dăm seama că nu greșesc cu nimic.
Carmen bin Laden, cea care cunoaște atât de bine Islamul, spunea: „Nu trebuie să le dăm voie să se folosească de toleranța noastră pentru a ne impune intoleranța lor”. Nu facem lucrul acesta, ba mai mult, le dăm pe mâna și pe copiii noștri.
Fotografiile […] m-au ingrozit, pentru că mi-au adus aminte de vorbele lui Hitler: ”Când un adversar spune ‘nu voi fi de partea voastră’ eu îi răspund cu calm, ‘Copilul tău deja ne aparține.’”
Pe situl Ministerului Educației britanic găsim informații despre curicula națională, printre altele, un grup de lecții numit “The Achievement of Muhammad (pbuh)”, [“Realizările lui Mahomed (pacea fie cu el)”]. Este discutată metoda de evaluare a compunerilor scrise de copii despre viața lui Mahomed și sînt date cîteva exemple. În timpul lecțiilor, realizările din viața lui Mahomed “(pacea fie cu el)” sînt discutate de copii.
Exemplu de temă de casă:
Discutați principalele evenimente din viața lui Mahomed (pacea fie cu el) care i-au făcut pe alții să creadă că a fost un profet al lui Allah (scopul: cunoștințe despre credință, învățături, surse). Ce credeți că a realizat Mahomed (pacea fie cu el) în viața sa? (scopul: cunoștințe despre înțelesuri, motive și adevăr).
Formula “pbuh” (pacea fie cu el) care apare de fiecare dată cînd numele lui Mahomed este pomenit, este o formulă obligatorie pentru musulmani, iar folosirea ei în curicula școlară britanică înseamnă că, foarte probabil, aceste lecții sînt gîndite și realizate de musulmani din cadrul Ministerul Educației britanic, spre beneficiul copiilor `necredincioșilor`. Scopul lecțiilor nu pare a fi informarea, ci prozelitismul islamic, recrutarea eventualilor viitor credincioși întru islam.
Fragmente din compunerile copiilor:
Cred că Mahomed a realizat foarte multe înaintea morții pentru că nu pornești o religie pur și simplu, deci trebuie să fi fost ajutat de Dumnezeu.
…Personal cred că Mahomed a fost un mare om, a avut puterea și curajul să facă ce a făcut și trebuie să îi mulțumească lui Dumnezeu pentru asta.
John
Mahomed a realizat un lucru extrem de important în viața lui. Este foarte complicat să creezi o religie și este și mai greu să creezi a doua religie din lume ca mărime.
Alex
Mahommed și-a părăsit țara și s-a mutat la Medina. În perioada petrecută acolo a văzut cîtă ură exista și a decis să facă ceva. A adus laolaltă musulmanii din Mecca și Medina… A predicat celor care credeau în mai mulți zei, a căror viață era plină de păcat, și a unit religiile și diferențele… Cred că răspîndirea credinței tale și schimbarea totală a unei țări din rău în bine, este o realizare foarte mare în viața oricărui om.
Laura
Cîteva din realizătile micuților
Parte a lecțiilor despre islam o constituie și vizitele la moscheile sau centrele islamice învecinate, locuri în care copii sînt puși să îngenuncheze și să se roage la Allah; sînt pedepsiți dacă refuză: