nelamurire

0
0

O prietenă mi-a dat această rugăciune a iertării? O pot spune şi eu sau nu e ortodoxă? Fiind vorba de terapia iertării, voi posta şi aici rugăciunea în 3 părţi, poate aşa, cei pe care şarpele agresivităţii nu îi lasă să doarmă, îşi vor găsi remediul. Rugăciunea în 3 părţi. Partea 1 În  numele Tatălui , al Fiului şi al  Sfântului Duh, Sfânta Treime şi Maica Domnului, ajutaţi-l pe x (numele vostru) să îl ierte pe y (numele prietenului), acum şi pentru totdeauna şi în totalitate, pentru toate greşelile făcute de acesta, acum sau altădată, cu voie sau fără de voie cu cunoaştere sau fără de cunoaştere, cu ştiinţă sau fără de ştiinţă, cu gândul, cu vorba, cu fapta, sau pentru ca prin faptele mele l-am pus în sittuaţia de a greşi. Amin, semnul crucii. Partea 2. În numele Tatălui, al Fiului şi al Sântului Duh, Sfânta Treime şi Maica Domnului, ajutaţi-l pe Y (numele prietenului) să îl ierte pe x (numele vostru), acum şi pentru totdeauna şi în totalitate, pentru toate greşelile făcute de acesta, acum sau altădată, cu voie sau fără de voie cu cunoaştere sau fără de cunoaştere, cu ştiinţă sau fără de ştiinţă, cu gândul, cu vorba , cu fapta, sau pentru că prin faptele mele l-am pus în situaţia de a greşi. Amin, semnul crucii. Partea 3. În numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh, Sfâtă Tteime şi Maica Domnului, ajutaţi-i pe x (numele vostru) şi pe y (numele prietenului), să se ierte unul pe altul şi împreună să fie iertaţi de către Sfânta Treime, acum şi pentru totdeauna şi în totalitate, pentru toate greşelile făcute de acesta, acum sau altădată, cu voie sau fără de voie cu cunoaştere sau fără de cunoaştere, cu ştiinţă sau fără de ştiinţă, cu gândul, cu vorba, cu fapta, sau pentru ca prin faptele mele l-am pus în situaţia de a greşi. Şi pentru că, prin conflictul lor nerezolvat au tulburat cerurile de lumină ale Sfintei Treimi şi pacea universală. Amin, semnul crucii. Să vă fie de folos, rugăciunea de iertare în 3 părţi este cea cu care şi prin care, vă puteţi rezolva unele probleme cu persoanele cu care nu sunteţi compatibili sau cu care, din diverse şi neînsemnate motive, aţi ajuns să nu vă întelegeţi. Această rugăciune se face după ce în prealabil ne facem o listă cu toţi aceia pe care îi considerăm neprieteni sau care ne-au făcut să suferim sau pe care noi, în neştiinţa noastră, i-am făcut să sufere cu vioie sau fără. După ce facem lista, luăm fiecare o persoană în aprte, şi spunem rugăciunea, de atâtea ori de câte ori este nevoie, până ce simţim că sufletul s-a eliberat. Se face faţă de oameni vii sau care au decedat faţă de îngerii pe care i-am supărat faţă de îngerii ce coordonează anumite activităţi, anumite ocupaţii, anumite locuri sau casă, familia, prietenia, relaţiile, înţelepciunea, etc. Se face faţă se sufletele copiilor avortaţi şi faţă de părinţi sau persone necunoscute care ne agresează pe stadă, în autobuz, etc faţă de persoanele pe care le nedreptăţim prin tot ce facem sau nu facem. Deci, în orice situaţie se va observa că, după ce începe acest proces al iertarii de toate şi de către toţi, apar în minte colegi de care uitasem, foşti prieteni. imediat facem această rugăciune faţă de ei, deaorece din cauze ştiute sau neştiute, ceva tulbure şi nepotrivit există între voi. Vă doresc mult succes.

  • Maria a întrebat 13 ani ago
  • last edited 2 săptămâni ago
  • You must to post comments
0
0
Cred că nu e atât problema în rugăciune, cât într-un fel în „ritualul” acesta de citire al ei. Şi aş vrea să meditaţi şi la faptul că scopul rugăciunii nu este de a „rezolva unele probleme cu persoanele necompatibile”, scopul rugăcinuii este ca noi să ne deschidem inima în faţa lui Dumnezeu, să ne pregătim pentru a fi capabili să-L primim în mintea şi în sufletul nostru. Rugăciunea îl coboară pe Dumnezeu la noi, dar ne înalţă și pe noi la El. Atunci pentru ierate nu e necesar să înceapă un proces al iertătii, iertarea trebuie să pornească din sufletul nostru, din dragostea noastră. Şi nu va mai fi necesar să ne pregătim o listă sau altele pentru rugăciune, dar să ne pregătim sufletul pentru unirea cu Domnul din timpul rugăciunii. Cu alte cuvinte să nu lăsăm iertarea numai la nivelul buzelor ci să o punem la la adânc.

Dumnezeu să primească rugăciunea fiecăruia în măsura curăției sale sufletești.

Cu râvnă întru Domnul
Vitalii Mereuţanu – Magistru în Teologie
  • You must to post comments
Afișare 1 rezultat
Răspunsul tău

Te rog să te mai întâi pentru a trimite.